REGULAMIN
- Sklep internetowy, działający pod adresem http://www.dooczyszczalni.pl prowadzony jest przez firmę NovaPro Sławomir Nowicki, nr NIP: 618-206-21-73, REGON: 301158350 z siedzibą w Kaliszu 62-800, ul. Łódzka 176.
- Umowa sprzedaży zawierana jest między Kupującym, a NovaPro Sławomir Nowicki, nr NIP: 618-206-21-73, REGON: 301158350 z siedzibą w Kaliszu 62-800, ul. Łódzka 176
- Sklep realizuje zamówienia na terenie Polski.
- Złożenie zamówienia w sklepie www.dooczyszczalni.pl oznacza zaakceptowanie postanowień tego regulaminu.
REJESTRACJA KLIENTA
- Klient zobowiązany jest do zgodnego ze stanem faktycznym wypełnienia "formularza rejestracji".
- Sklep nie odpowiada za niewłaściwe wypełnienie "formularza rejestracji".
- Wypełniając "formularz rejestracji" Klient oświadcza, iż wprowadzane dane są prawdziwe.
PRZYJĘCIE I REALIZACJA ZAMÓWIENIA
- Zamówienia w Sklepie Internetowym przyjmowane i realizowane są za pomocą formularza zamówienia, telefonicznie i emailowo.
- Przez złożenie zamówienia należy rozumieć wypełnienie "formularza zamówienia" znajdującego się na stronach sklepu.
- Osoba fizyczna składająca zamówienie musi mieć ukończone 18 lat oraz posiadać pełną zdolność do czynności prawnych.
- O zmianach statusu zamówienia Klient zostanie poinformowany pocztą elektroniczną na adres e-mail podany w "formularzu zamówienia" i/lub telefonicznie.
- Zamówienia są potwierdzane poprzez e-mail i/lub telefonicznie. Nie potwierdzone zamówienia mogą nie być realizowane.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia, jeżeli dane podane przez Kupującego w formularzu będą niepełne.
- Ceny towarów znajdujących się w ofercie Sklepu Internetowego wyrażone są w polskich złotych i zawierają podatek VAT. Podane ceny nie obejmują kosztów przesyłki.
- Koszt dostarczenia przesyłki pokrywa Klient do wartości zamówienia 600,00 brutto. W zakładce sposób dostawy i koszty podane są koszty wysyłki w zależności od wagi towaru. Powyżej kwoty 600,00 brutto towar wysyłany jest na koszt sprzedawcy poprzez kuriera GLS.
- Klient nie jest obciążony żadnymi kosztami przesyłki w przypadki odbioru towaru w punkcie odbioru przesyłek.
- Klient otrzymuje mailowe potwierdzenie przyjęcia zamówienia, wraz z wpisanymi przez siebie informacjami.
- Jeśli dane zawarte w potwierdzeniu, o którym mowa w ust. 3 są nieprawidłowe, Klient powinien niezwłocznie powiadomić Sprzedawcę o zmianach jakie należy wprowadzić w zamówieniu.
- Odpowiedzialność za nieprawidłowo podane dane do dostawy, ponosi Klient.
- W momencie potwierdzenia przez Kupującego wysłanego przez niego zamówienia dochodzi do zawarcia umowy pomiędzy SPRZEDAJĄCYM a KUPUJĄCYM. Przedmiotem umowy jest towar wymieniony w zamówieniu.
- Prawa i obowiązki stron wynikające z zawartej umowy uregulowane są w Ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964r. nr 16, poz. 93 z późniejszymi zamianami) oraz w Ustawie z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000r., nr 22, poz. 271 z późniejszymi zmianami).
- Do obowiązków Kupującego przed odbiorem towaru należy sprawdzenie, czy towar jest zgodny z zamówieniem oraz czy towar nie uległ uszkodzeniu w transporcie (sposób naruszenia opakowania wpływający na towar). W przypadku, gdy towar jest niezgodny z zamówieniem lub jest niekompletny bądź uszkodzony, wówczas Kupujący powinien odmówić przyjęcia przesłanego towaru ze sporządzeniem protokołu reklamacyjnego w przewozie (sporządzenie protokołu stanowi, zgodnie z przepisami prawa przewozowego podstawę do rozpatrzenia reklamacji Kupującego w zakresie szkód w transporcie). Protokół winien zawierać dokładny opis uszkodzenia lub braków, oznaczenie dostawcy, numer zamówienia i przesyłki dostawcy, jak również datę i godzinę doręczenia. Niezależnie od czynności wykonanych przez dostawcę, Kupujący winien zawiadomić w terminie 24 godzin Sklep w celu uzgodnienia dalszych czynności związanych z zamówieniem i zakupionym towarem. Po powrocie zareklamowanego towaru do Sklepu i potwierdzeniu zasadności odmowy przyjęcia towaru przez Kupującego, Sklep realizuje reklamacje zgodnie z Regulaminem. Przyjęcie przez Kupującego towaru od dostawcy bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu wad lub uszkodzenia towaru, z wyjątkiem wad ukrytych.
- Wszystkie towary do momentu ostatecznego i pełnego ich zapłacenia przez Kupującego są własnością Sprzedawcy.
- Sprzedający zobowiązuje się w ciągu 48 godzin od otrzymania zamówienia potwierdzić zamówienie u Kupującego drogą internetową lub telefoniczną. Czas ten może zostać wydłużony w przypadku, gdy wypada on w dni uznane za wolne od pracy (niedziele i święta).
- Terminy realizacji zamówień wynoszą najczęściej od 2-5 dni robocze. Dodatkowa informacja odnośnie terminu realizacji zamówienia znajduję się przy każdym produkcie.
- Każda transakcja jest dokumentowana FAKTURĄ VAT lub PARAGONEM.
- Zamówienia można odwołać tylko za pomocą poczty e-mail lub telefonicznie.
- Płatność za zamówiony towar może nastąpić za pobraniem przy odbiorze towaru lub przelewem na konto Sprzedającego. W przypadku płatności przelewem zamówiony towar zostanie wysłany po zaksięgowaniu na koncie lub przesłaniu potwierdzenia przelewu.
Dane do przelewu:
NovaPro
Łódzka 176
62-800 Kalisz
Rachunek bankowy: mBank 92 1140 2004 0000 3102 7554 7431
W tytule przelewu należy podać numer zamówienia.
GWARANCJA I REKLAMACJE
- Gwarant nie odpowiada za jakiekolwiek usterki, uszkodzenia, zabrudzenia i niezgodności z umową powstałe na skutek nienależytego używania, przechowywania lub konserwacji towaru.
- Po odbiorze nieuszkodzonej / uszkodzonej optycznie przesyłki należy bezzwłocznie sprawdzić stan i zgodność z zamówieniem dostarczonych produktów. W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń należy sporządzić Protokół Szkody. Odpowiedni druk reklamacyjny posiada przedstawiciel firmy przewozowej, który ma obowiązek przybycia i sporządzenia w/w po uprzednim zgłoszeniu w firmie kurierskiej – nie później jednak niż w terminie 7 dni od daty doręczenia przesyłki. Prawidłowo wypełniony Protokół Szkody jest główną podstawą uznania reklamacji.
- Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 (Dz.U. z 2000 r. Nr 22 poz. 271 z późniejszymi zmianami), Kupujący może odstąpić od umowy kupna w terminie 10 dni poprzez zwrot towaru w stanie niezmienionym (towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu.). Jednocześnie informujemy, iż w celu dokonania zwrotu towaru niezbędny jest wcześniejszy kontakt ze Sprzedającym.
- Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Powinien zostać zwróconym w oryginalnym opakowaniu. Zwrot należy uzgodnić e-mailem: sklep@dooczyszczalni.pl
- W razie zwrotu towaru, Klient ponosi koszty przesyłki towarów do i od Klienta.
W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się ze Sprzedającym za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie. Zgłaszając reklamację należy podać imię i nazwisko zamawiającego, nr zamówienia, nr dowodu zakupu (faktury VAT) oraz opisać przedmiot reklamacji. - W przypadku reklamacji towaru, warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest przesłanie towaru na adres Sprzedającego z załączonym opisem wady i kserokopią paragonu lub faktury VAT.
- W przypadkach uzasadnionych reklamacji lub zwrotów spełniających w/w. warunki, gwarantujemy zwrot należności drogą przelewu bankowego na wskazane przez zamawiającego konto lub przekazem pocztowym na podany na zamówieniu adres.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Zdjęcia towarów umieszczone na Stronie www mają wyłącznie charakter poglądowy. Wygląd (opakowanie) towaru może różnić się od prezentowanego na zdjęciu. Różnice w wyglądzie opakowania, pomiędzy produktem przedstawionym na zdjęciu, a dostarczonym Kupującemu nie mogą być podstawą do reklamacji.
- Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami). Zgodnie z tą ustawą Kupujący wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie tych danych dla celów marketingowych i ewidencyjnych, tylko na potrzeby Sprzedającego. Kupującemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania. Zgromadzone dane osobowe są wykorzystywane tylko i wyłącznie do celów realizacji złożonych zamówień oraz informowania o promocjach i w żadnym wypadku nie będą udostępniane osobom trzecim.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie. Zmiana cen nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji. Sprzedający zastrzega sobie również prawo do wycofania poszczególnych towarów z oferty.
- Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez klienta. Sklep zastrzega sobie wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego, Ustawy z dnia 02.03.2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
- Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
- Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.
- Składając zamówienie, Kupujący oświadcza, że zapoznał się z Regulaminem, jest on dla niego zrozumiały i w pełni akceptuje jego warunki. W przypadku wątpliwości co do treści Regulaminu oraz praw i obowiązków Sklepu lub Kupującego, wszelkie wyjaśnienia będą udzielane w odpowiedzi na zapytania kierowane do Sklepu drogą elektroniczną na adres: sklep@dooczyszczalni.pl
- Towary prezentowane na stronach Sklepu Internetowego nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
- Wszystkie zdjęcia produktów umieszczone w sklepie internetowym www.dooczyszczalni.pl są własnością firmy NovaPro Sławomir Nowicki. Kopiowanie i używanie zdjęć jest surowo zabronione.